יום שלישי, 20 בספטמבר 2011

סימני חיים P:

רק חשבתי, כבר כמעט חודש לא הבאתי לכם פרק - אז רק לשם ידוע.
אני עוברת לבלוג בוורדפרס בקרוב - ושם אשאר. די נמאס לי מהשטויות האלה, סיימתי עם זה @-@
אין לי ממש איך לפצות אתכם כשאחזור (כמו הוצאה גדולה או משו ^^") אבל נקווה שאצליח להיכנס לקצב כלשהו.
בכל מקרה, הנה לכם סימני חיים וידוע של המצב D:
כי אני יודעת מה זה לחכות ולא לדעת שום דבר XP
ממממ....
טוב נו, אם אתם מתעקשים לקצת סטטיסטיקות.
ריבורן 33 - 40%
אאו נו 14 - 25%
פנדורה - לצערי אני נאלצת להקפיא את הפרוייקט עקב חוסר חומרי גלם >~<
למרות שיש לי תחושה שאצליח לחזור לזה מהר :שריקה:
רואים?
לא הצלחתי להתקדם הרבה- אבל עשיתי את זה.
בכל אופן, כשאני אתחיל להתרגל לשגרה החדשה של השנה אולי אצליח להיכנס לקצב כמו שאמרתי ^^
מקווה לטוב D:::

לילו

4 תגובות:

  1. אממ עדיף שתישארי כאן לדעתי, אם כבר.

    בהצלחה לילו~

    השבמחק
  2. בהצלחה!
    ותזכרי, אני פנוי ל"מגרש השדים" מתי שרק תרצי ;)

    השבמחק
  3. גיל, לא. XD וורדפרס הרבה יותר טוב לדעתי, חוץ מזה שאני אלמד בקרוב לעצב ב Css ואוכל לעצב את הבלוג לגמרי בעצמי D: אבל תודה PP:
    לולז, אני יודעת D:
    למרות שאני כל כך מאוהבת בסדרה הזאת, אני לא מוכנה שאף אחד חוץ ממני יעבוד עליה *~* אבל אני שמחה לדעת שאתה פה למקרה הצורך D: תודה ^^
    ולוטם - בכיף XP

    השבמחק